אשכולות חשיבה - חוברת חוקי משחקים

ל מ י ד ה ח ב ר ת י ת ר ג ש י ת כל הזכויות שמורות ל”אשכולות חשיבה ישראל בע”מ” 5 השחקן שלא הצליח לבטל את הכישוף מושך קלף מהקופה, ובכך מסיים את תורו. על השחקן הבא ליצור מילת כישוף חדשה (באיזה אורך שירצה). - הוא מקבל אליו את מילת הכישוף הקודמת (ק, ו, פ) לערימת הניקוד שלו. אם הצליח קלפים ביד, ובכך מסיים את תורו. 6 הוא מושף קלפים מהקופה, עד שיש לו שוב עכשיו תור השחקן הבא לנסות ולבטל את מילת הכישוף החדשה. קלפי המשחק קלפי אותיות הקסם (כוללים את קלפי אותיות ערפל) על קלפים אלו מופיעות אותיות הא’-ב’, ובאמצעותן ניתן להרכיב מילות כישוף. > כל מכשף יכול, בתורו, להרכיב מקלפי אותיות הקסם: > מילות כישוף מיוחדות: 4- דמות או אחת מ או מילת כישוף רגילה, המתארת עצם מוחשי שלג, ערפל, אש, חול. מכשף שהצליח להרכיב מילת כישוף מיוחדת, מקבל לערימת הקלפים שלו את הקלפים > של מילת הכישוף הקודמת שהצליח לבטל (אפילו אם היא מורכבת מיותר אותיות), וגם את קלפים בידו, ובכך מסיים את תורו. 6- הקלפים של מילת הכישוף המיוחדת. הוא משלים ל קלפי אות ערפל קלפי אות ערפל משמשים כג’וקרים, ויכולים להחליף כל 4 > אות קסם. : ניתן להרכיב את המילה המיוחדת “אש” על ידי קלף אות א’לדוגמה וקלף ערפל. קלפי פעלולים את קלפי הפעלולים ניתן להטיל בתחילת התור. > מניחים אותם בערימה נפרדת. > שימוש בהם לא מבטל את התור של השחקן, אלא יוצר אפקט - כמפורט בהמשך... > בסיומו, התור חוזר לשחקן שהטיל את קלף הפעלולים, ועליו להמשיך כרגיל. שלג ערפל אש חול מכשף מכושף

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=