תשתית החשיבה - יישום פרויקטים בית ספריים

פרויקטים לצוות ההוראה 19 מאיץ הלמידה הינה סביבת לימוד וירטואלית וחדשנית, המיועדת לפיתוח מיומנויות (האשכול נלמד בכיתת המחשבים בבית הספר). למידה באמצעות משחקים מאיץ הלמידה: סביבת הלימוד מבוססת על המתודולוגיה המוכחת של אשכולות, ומקנה ללומדים אסטרטגיות וכלים שימושיים לתכנון, ארגון והתמודדות עם הלחצים הכרוכים בעומס הלימודים. המאיץ משלב התנסות חווייתית באמצעות אימון מקוון במערכת , המשתמשת במאמנים וירטואליים, בעלי בינה מלאכותית, כדי לפתח את Accellium מודעותם של התלמידים לתהליכי החשיבה שלהם. כל לומד מתקדם בקצב אישי וללא חשש מטעויות ומביקורת. נושאי האשכול פתרון בעיות, קבלת החלטות, גמישות מחשבתית, ניתוח והסקת מסקנות. המערכת מנתחת בזמן אמת נתונים רבים על תהליך הלמידה של המשתמש ומספקת מדרבנת Accelium , משוב מיידי על ביצועים, חיזוקים חיוביים והמלצות לפעולה. בכך את הלומדים, מעודדת תחקור עצמי ותורמת להפנמה של העקרונות האסטרטגיים הנלמדים. מטרות ההשתלמות: - להקנות למורים הבנה בסיסית של מערכת מאיץ הלמידה; - לקרב את המורים אל עולמם הדיגיטלי של התלמידים; - לעודד את המורים לעשות שימוש במערכת מאיץ הלמידה גם במהלך בלימודים. בנושא מאיץ הלמידה השתלמות

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=